پیش بینی روزانه

هشدار هواشناسی به این استان ها؛ سامانه بارشی جدید تا فردا وارد کشور می شود | جدیدترین وضعیت جوی کل کشور امروز ۲۱ تیر

طی ۲۴ ساعت آینده بارش و وزش باد شمالی در سواحل دریای خزر و شرق اردبیل ادامه خواهد داشت. علاوه بر این امروز در مناطقی از شمال شرق، شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در جنوب سمنان و تهران، جنوب خوزستان، فارس و بوشهر نیز وزش باد و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

 

فردا فقط در گیلان و مازندران بارش‌های خفیف روی می‌دهد و وزش باد و گردوخاک در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مرکز ادامه دارد.

 

جمعه و شنبه هفته آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر است و به‌ویژه در سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما روی می‌دهد.

 

 

از اواخر وقت شنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده در شمال غرب و بخش‌هایی از شمال شرق کشور روی می‌دهد. یکشنبه آینده بارش‌ها در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر تشدید شده و گستره آن کل نوار شمالی کشور را در بر می‌گیرد.

 

امروز در نیمه غربی خلیج‌فارس و دریای خزر و طی ۵ روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش بینی میشود

آرمان ابراهیمی

آرمان ابراهیمی در رشته دیپلم تجربی خرداد ۱۴۰۲ به سایت هواشناسی مشهد و استان پیوست او درباره خود می گوید: متولد بهمن ۱۳۸۲ و زاده شیراز هستم و در ریاضی مقام المپیاد دارم. علاقه شدید من به آب و هوا الخصوص بهمنی بودن من این شوق را در من بیشتر کرده  و یکی از اولویت هام فعالیت در زمینه هواشناسی هست و تا اخرین لحظه این علاقه خود را ادامه داده تا در این زمینه پیشرفت و نتیجه خوبی بگیرم  و خدمتی به جامعه ایران و ایرانی کرده باشم. در حال حاظر در اکوسیستم هواشناسی مشهد و استان مشغول خدمت هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا