اخبار هواشناسی

هشدار سطح زرد هواشناسی استان بوشهر صادر شد | ۱۴۰۲/۴/۲۶

از دوشنبه تا پنجشنبه وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید در ساعات ظهر و بعد از ظهر در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

 

وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید (تا ۴۰ و گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت)، افزایش نسبی ارتفاع موج دریا (۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر) در این اطلاعیه اعلام شده است.

 

افزایش ارتفاع موج خلیج فارس در ساعت ظهر و بعد از ظهر، اختلال در ترددها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی از اثرات این سیستم است.

 

در این اطلاعیه توصیه شده است که نسبت به احتیاط و رعایت موارد ایمنی در ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و همچنین تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی اقدام شود.

آرمان ابراهیمی

آرمان ابراهیمی در رشته دیپلم تجربی خرداد ۱۴۰۲ به سایت هواشناسی مشهد و استان پیوست او درباره خود می گوید: متولد بهمن ۱۳۸۲ و زاده شیراز هستم و در ریاضی مقام المپیاد دارم. علاقه شدید من به آب و هوا الخصوص بهمنی بودن من این شوق را در من بیشتر کرده  و یکی از اولویت هام فعالیت در زمینه هواشناسی هست و تا اخرین لحظه این علاقه خود را ادامه داده تا در این زمینه پیشرفت و نتیجه خوبی بگیرم  و خدمتی به جامعه ایران و ایرانی کرده باشم. در حال حاظر در اکوسیستم هواشناسی مشهد و استان مشغول خدمت هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا