پیش بینی روزانه

احتمال آبگرفتگی معابر ۱۵ استان | ۱۴۰۲/۴/۲۶

با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش سرعت وزش بادهای شمالی و افزایش ارتفاع امواج بین ۱ تا ۲ متربه‌ویژه در روز دوشنبه (۲۶ تیر) در سواحل و بین ۲ تا ۳ متر در فراساحل تا اواخر وقت سه‌شنبه (۲۵ تا ۲۷ تیر).

 

این شرایط سه‌شنبه در دریای خزر، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌شود. بر اثر این مخاطره جوی غرق شدن شناگران و غواصان، اختلال در ترددهای دریایی با شناورهای سبک و نیمه‌سنگین و صیادی، اختلال در تردد شناورهای مسافربری و آسیب به تورهای صیادی و قفس‌های پرورش ماهی و ایجاد اختلال در فعالیت‌های دریایی در سواحل و فراسواحل پیش‌بینی می‌شود.

 

در این شرایط جوی اجتناب از فعالیت‌های شنا وغواصی، جلوگیری از تردد شناورهای سبک و نیمه‌سنگین و صیادی و انجام فعالیت‌های تفریحی دریایی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت تردد کشتی‌های تجاری و فعالیت‌های دریایی فراساحل را توصیه می‌شود.این شرایط جوی دوشنبه در نیمه‌شمالی آذربایجان غربی، نیمه‌شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات در استان‌های قزوین، البرز، تهران، زنجان و سمنان و سه شنبه در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

 

آرمان ابراهیمی

آرمان ابراهیمی در رشته دیپلم تجربی خرداد ۱۴۰۲ به سایت هواشناسی مشهد و استان پیوست او درباره خود می گوید: متولد بهمن ۱۳۸۲ و زاده شیراز هستم و در ریاضی مقام المپیاد دارم. علاقه شدید من به آب و هوا الخصوص بهمنی بودن من این شوق را در من بیشتر کرده  و یکی از اولویت هام فعالیت در زمینه هواشناسی هست و تا اخرین لحظه این علاقه خود را ادامه داده تا در این زمینه پیشرفت و نتیجه خوبی بگیرم  و خدمتی به جامعه ایران و ایرانی کرده باشم. در حال حاظر در اکوسیستم هواشناسی مشهد و استان مشغول خدمت هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا