پیش بینی روزانه

خراسان رضوی گرم خواهد شد (١٨ تیر ماه ١۴٠٢)

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ١٢ و سرخس با دمای هوای ۴٠ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد در شهرستان داورزن با سرعت ۵٨ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

 با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۲۱ و ٣۵ درجه را به ثبت رسانده امروز دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات به ٣۵ درجه و در خنکترین ساعات به ٢٢ درجه خواهد رسید.

 

براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از فردا استان تحت تاثیر جریانات جنوبی و هوای گرم قرار واهد گرفت و انتظار می‌رود طی روز‌های آینده هوای گرمی بر استان حاکم شود.

 

دمای هوا در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۰ و ۲۱ تیر، افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت؛ به گونه‌ای که در مناطق گرمسیر دما به ۴۵ درجه و در اکثر نقاط به ۴٠ درجه خواهد رسید.

 

 همچنین از روز چهارشنبه بر شدت و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.

 

 شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر روی شاخص ۶۴ بوده و امروز مشهد با شاخص ۶٣ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

آرمان ابراهیمی

آرمان ابراهیمی در رشته دیپلم تجربی خرداد ۱۴۰۲ به سایت هواشناسی مشهد و استان پیوست او درباره خود می گوید: متولد بهمن ۱۳۸۲ و زاده شیراز هستم و در ریاضی مقام المپیاد دارم. علاقه شدید من به آب و هوا الخصوص بهمنی بودن من این شوق را در من بیشتر کرده  و یکی از اولویت هام فعالیت در زمینه هواشناسی هست و تا اخرین لحظه این علاقه خود را ادامه داده تا در این زمینه پیشرفت و نتیجه خوبی بگیرم  و خدمتی به جامعه ایران و ایرانی کرده باشم. در حال حاظر در اکوسیستم هواشناسی مشهد و استان مشغول خدمت هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا