پیش بینی روزانه

پیش بینی افزایشی دما در خراسان رضوی | ۱۴۰۲/۴/۱۶

روند افزایشی دما در خراسان رضوی خواهیم داشت و سه‌شنبه هفته آینده میانگین دما بین چهار تا ۶ درجه نسبت به امروز در خراسان رضوی افزایش می‌یابد.

 

 بیشینه دمای هوای خراسان رضوی در مناطق گرمسیر برای روزهای میانی هفته آینده به ۴۰ درجه و بالاتر می رسد و روند افزایشی دما در خراسان رضوی از فردا، شنبه آغاز شده و تا بیستم ادامه دارد، بیشینه دمای مشهد برای امروز ۳۳ درجه پیش‌بینی شده است.

 

 برای امروز شدت وزش باد به خصوص در مناطق بادخیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین میزان ابرناکی در دامنه بینالود و بخشهایی از شمال غرب استان افزایش می‌یابد.

 

این افزایش ابرناکی با احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران و همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است و در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در شهرستانهای سبزوار، نیشابور و تربت‌جام با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

 

 طی این مدت فریمان با ۱۵ درجه سلسیوس و سرخس با ۳۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند. همچنین روز گذشته دمای هوای مشهد نیز بین ۲۳ تا ۳۴ درجه در نوسان بود.

آرمان ابراهیمی

آرمان ابراهیمی در رشته دیپلم تجربی خرداد ۱۴۰۲ به سایت هواشناسی مشهد و استان پیوست او درباره خود می گوید: متولد بهمن ۱۳۸۲ و زاده شیراز هستم و در ریاضی مقام المپیاد دارم. علاقه شدید من به آب و هوا الخصوص بهمنی بودن من این شوق را در من بیشتر کرده  و یکی از اولویت هام فعالیت در زمینه هواشناسی هست و تا اخرین لحظه این علاقه خود را ادامه داده تا در این زمینه پیشرفت و نتیجه خوبی بگیرم  و خدمتی به جامعه ایران و ایرانی کرده باشم. در حال حاظر در اکوسیستم هواشناسی مشهد و استان مشغول خدمت هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا