پیش بینی روزانه

هشدار قرمز سازمان هواشناسی به این استان ها | آخرین وضعیت آب و هوایی کل کشور امروز ۵ تیر

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار،‌رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. فردا بارش در جنوب سیستان و بلوچستان،‌کرمان، شمال و شرق هرمزگان شدت می‌گیرد و طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

 

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات شمالی هرمزگان رگبار و رعدوبرق روی می‌دهد.طی ۲ روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی شده است. در این مدت در شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک روی می‌دهد.

آرمان ابراهیمی

آرمان ابراهیمی در رشته دیپلم تجربی خرداد ۱۴۰۲ به سایت هواشناسی مشهد و استان پیوست او درباره خود می گوید: متولد بهمن ۱۳۸۲ و زاده شیراز هستم و در ریاضی مقام المپیاد دارم. علاقه شدید من به آب و هوا الخصوص بهمنی بودن من این شوق را در من بیشتر کرده  و یکی از اولویت هام فعالیت در زمینه هواشناسی هست و تا اخرین لحظه این علاقه خود را ادامه داده تا در این زمینه پیشرفت و نتیجه خوبی بگیرم  و خدمتی به جامعه ایران و ایرانی کرده باشم. در حال حاظر در اکوسیستم هواشناسی مشهد و استان مشغول خدمت هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا