پیش بینی روزانه

وضعیت آب و هوا استان ها و بارش ها شنبه ۱ مهر ماه ۱۴٠۲ در کشور | در کدام استان ها باران می بارد؟

به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز کشور و روزهای آتی امروز و فردا در ارتفاعات البرز، مازندران و اردبیل رگبار پراکنده رخ می‌دهد و شمال شرق و شرق کشور در این مدت با وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در نقاط مستعد همراه می‌شود.

 

شدت وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان جنوبی در حد هشدار نارنجی خبر داد و به اتخاذ تمهیدات لازم توصیه می شود.

 

یکشنبه هفته آتی در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد رخ می‌دهد و دوشنبه علاوه بر این مناطق در اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

 

تهران امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد دارد و در ساعت‌های بعدازظهر در بخش‌های غربی و جنوبی استان افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

بیشینه دمای امروز پایتخت به ۳۰ درجه می‌رسد و از فردا کاهش دما علاوه بر تهران در بیشتر مناطق کشور به ویژه نیمه شمالی رخ می‌دهد.

آرمان ابراهیمی

آرمان ابراهیمی در رشته دیپلم تجربی خرداد ۱۴۰۲ به سایت هواشناسی مشهد و استان پیوست او درباره خود می گوید: متولد بهمن ۱۳۸۲ و زاده شیراز هستم و در ریاضی مقام المپیاد دارم. علاقه شدید من به آب و هوا الخصوص بهمنی بودن من این شوق را در من بیشتر کرده  و یکی از اولویت هام فعالیت در زمینه هواشناسی هست و تا اخرین لحظه این علاقه خود را ادامه داده تا در این زمینه پیشرفت و نتیجه خوبی بگیرم  و خدمتی به جامعه ایران و ایرانی کرده باشم. در حال حاظر در اکوسیستم هواشناسی مشهد و استان مشغول خدمت هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا