اخبار هواشناسی

سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج می‌شود

از روز گذشته با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد بارش باران بودیم که در برخی مناطق از شدت بیشتری برخوردار بود؛ به‌طوری‌که بیشترین از سفیدآب تنکابن ۵۵، بورخانی سوادکوه شمالی ۵۲، رامسر ۵۱ و خشکه‌داران تنکابن ۴۹ و گالش‌محله رامسر ۴۷، تلوک قائمشهر ۳۲ و ورکی ساری ۲۵ میلی‌متر بوده است. 

 

 دمای هوا هم کاهش پیدا کرد، به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا مربوط به گلوگاه ۳۰ و کمینه دمای هوا مربوط بلده، رینه و سیاه‌بیشه ۱۰ درجه بوده است. 

 

 امروز از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود در مناطق شرقی بارش‌ها پراکنده خواهد بود. 

 

 برای فردا در غرب استان بارش‌های پراکنده و در مناطق شرقی نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

 

براساس نقشه‌های هواشناسی، از پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود که در مناطق غربی گاهی افزایش ابر احتمال بارش وجود دارد.

 

 دریای مازندران به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود

آرمان ابراهیمی

آرمان ابراهیمی در رشته دیپلم تجربی خرداد ۱۴۰۲ به سایت هواشناسی مشهد و استان پیوست او درباره خود می گوید: متولد بهمن ۱۳۸۲ و زاده شیراز هستم و در ریاضی مقام المپیاد دارم. علاقه شدید من به آب و هوا الخصوص بهمنی بودن من این شوق را در من بیشتر کرده  و یکی از اولویت هام فعالیت در زمینه هواشناسی هست و تا اخرین لحظه این علاقه خود را ادامه داده تا در این زمینه پیشرفت و نتیجه خوبی بگیرم  و خدمتی به جامعه ایران و ایرانی کرده باشم. در حال حاظر در اکوسیستم هواشناسی مشهد و استان مشغول خدمت هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا