پیش بینی روزانه

دمای هوای امروز مشهد به ۳۳ درجه خواهد رسید| ۱۴۰۲/۵/۲۱

روند کاهش دما در سطح استان از امروز آغاز شده و تا اواسط هفته ادامه دارد به طوری که از شدت گرمای هوا به طور محسوس در سطح استان کاسته خواهد شد.

 

بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی، پدیده قالب در سطح استان افزایش سرعت وزش باد خواهد بود به‌طوری که در برخی نقاط به ویژه نوار شرقی و نیمه جنوبی استان این رویداد گاهی شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید پیش‌بینی می‌شود.

 

 با توجه به مسیرجریانات باد احتمال انتقال ذرات گرد و غبار از نواحی شرقی و نیمه جنوبی استان به نواحی مرکزی و از جمله شهر مشهد تا روز دوشنبه وجود دارد.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۲ تا ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۳۳ درجه خواهد رسید.

 

 قوچان با کمینه دمای هوای ۱۳ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی این مدت بوده‌اند.

آرمان ابراهیمی

آرمان ابراهیمی در رشته دیپلم تجربی خرداد ۱۴۰۲ به سایت هواشناسی مشهد و استان پیوست او درباره خود می گوید: متولد بهمن ۱۳۸۲ و زاده شیراز هستم و در ریاضی مقام المپیاد دارم. علاقه شدید من به آب و هوا الخصوص بهمنی بودن من این شوق را در من بیشتر کرده  و یکی از اولویت هام فعالیت در زمینه هواشناسی هست و تا اخرین لحظه این علاقه خود را ادامه داده تا در این زمینه پیشرفت و نتیجه خوبی بگیرم  و خدمتی به جامعه ایران و ایرانی کرده باشم. در حال حاظر در اکوسیستم هواشناسی مشهد و استان مشغول خدمت هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا